Belépés

Minták

Honnan tudhatom, hogy a fényképeim minősége elegendő?

Megfelelő minőségű fényképeket legalább 4 megapixeles felbontású kamerával készíthet. A rendszer a tervezőben a fotó sarkában egy kis ikon segítségével tájékoztatja Önt a képek minőségéről. Fotóképek esetén előfordulhat, hogy a program arról értesíti Önt, hogy a fénykép alacsony felbontású. Ezt az információt a 300 DPI nyomtatási minőség újraszámítása alapján jeleníti meg - ez egy fölöslegesen nagy minőség egy képhez, amelyet látótávolságban helyeznek a falra. Ne felejtse el, hogy egy fénykép kivágásakor a kapott nézetablak alacsonyabb felbontásúak lesznek, mint az eredeti fénykép.

Hová van elmentve a tervezetem?

Az ügyfélfiókjába történő bejelentkezés után megtalálja a tervezetét.
A bejelentkezés után válassza ki a bal oldalon az utolsó "Mintáim" elemet

A javaslatok ezután 3 csoportra osztódnak:
- Elmentett minták
- Kosárban lévő minták
- Megrendelt minták

A kosárban lévő javaslatokat és az elmentett javaslatokat törölheti, szerkesztheti vagy lemásolhatja. A megrendelt tervezeteket már nem törölheti vagy szerkesztheti, csak másolatot készíthet róluk.

Hogyan fog kinézni a fotókönyv élőben?

Az összes fotótermék pontosan úgy készül, ahogyan a tervezőben jelenik meg. A fotókönyvekhez vonalkód-azonosító címkét (47 x 18 mm) kell elhelyezni, amely a boríték hátulján, a bal alsó sarokban található. Naptárak esetében ez az azonosító címke a naptár első oldalán (címlapon), a bal felső sarokban (a spirálkötés alatt) található.

Fizetések

Hogyan tudom kifizetni a rendelésem?

A rendelések közvetlenül kifizethetők a vásárlás során. Minden típusú fizetési kártya, fizetés internetbanking segítségével, PayPal és BitCoinnal való fizetés is lehetséges.

Miért nem lehet utánvétellel fizetni a megrendelést?

Az összes kínált termék a vevő igényei szerint készült. Ez azt jelenti, hogy ha a terméket valamilyen okból visszatérítik (például elmulasztott küldemény, hamis megrendelés stb.), akkor azokat nem lehet újra értékesíteni, mint ahogy a hagyományos online termékek esetében.

A fizetési folyamat során a fizetésem sikertelen volt, mit tegyek?

Ha a fizetés nem sikerült (pl. érvénytelen / elutasított hitelkártya miatt), akkor az adott rendelését még később is kifizetheti a felhasználói fiókból. A bejelentkezés után válassza a bal oldali oszlopban a "megrendeléseim" elemet, és válassza ki a fizetni kívánt rendelését. Ezután a bal sarokban lépjen a hitelkártya gombra (a piros felkiáltójel mellett) és fizesse ki. Értesítést és üzenetet kap a sikeres tranzakcióról.

Kedvezmények

Kínálnak mennyiségi kedvezményeket?

Mennyiségi kedvezményekhez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap segítségével.

Kedvezményes kuponom van, hogyan használhatom fel?

A kedvezményes kupont felhasználhatja vásárláskor a www.albumo.hu weboldalon, ha beilleszti a kosár "Kedvezményes kód beváltása" mezejébe. Az elküldés után a kedvezmény megjelenik a „Megrendelés összefoglalása” jobb oldali oszlopban, valamint a vásárlási folyamat második lépésében („pénztárgép”).

Megrendelés

Törölhető a megrendelés?

Mivel a termékeket a vevő egyedi igényei szerint gyártják (fényképekből) a rendelést nem lehet visszavonni vagy visszaküldeni, mint a klasszikus termékek esetében. Ezt a mentességet a § 7., 6 bek. c) törvény a Fogyasztók védelméről áruk értékesítésekor vagy szolgáltatások nyújtásakor távollevők közötti szerződés vagy az eladó telephelyén kívül megkötött szerződés és egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről alapján. A megrendelést a rendszer automatikusan feldolgozza, amint megérkezik és nem lehet módosítani.

Mennyi ideig tart a gyártás?

A fotótermékek gyártási ideje átlagosan 5 munkanap. Bizonyos időszakokban (karácsony előtti, ünnepnapok után...) a gyártási idő meghosszabbodhat akár 10 munkanapra.

Szállítás

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás futárcégen keresztül?

A kézbesítés általában 1 munkanapon belül történik. A szállítási idő meghosszabbodhat a karácsony előtti időszakban.

Ügyfélpanaszok

Hogyan járjak el panasz esetében?

Amennyiben panaszolni kívánja a kézbesített terméket, azt megteheti a cég címére elküldve: ALBUMO Kft., Kasalova 19, 949 01 Nyitra, Szlovák Köztársaság. Ha a termék megsérült a szállítás során, akkor a terméket le lehet fényképezni, és e-mailben elküldheti a sérülésekről készült képeket. Ebben az esetben a panaszkezelés ideje felgyorsulhat. A kézhezvételkor szükséges, hogy a futárszolgálat munkatársával kitöltsenek egy űrlapot a szállítmány károsodása miatt.